Sitene Ekle Ağ Yazıcısı Kurma ~ Elektra Destek,Satış Marmaris, Bodrum

Ağ Yazıcısı Kurma

Diğer bilgisayarının yazıcıyı görebilmesi için önce yazıcının kurulu olduğu bilgisayarda yazıcıyı paylaşıma açmalısınız. Aynen dosya ve klasörlerde olduğu gibi. Paylaşıma açmazsanız diğer bilgisayarlar yazıcıyı göremez. Daha sonra da diğer bilgisayarlardan yazıcıyı Ağ üzerinden tanıtmanız gerekir, bilgisayarda kurulu olan yazıcı sürücüsünü kullanarak yazıcıyı kullanamazsınız. Yazdırma sırasında ağ üzerinden tanıttığınız yazıcıya yazdırmanız gerekir (Varsayılan yazıcı olarak ağ üzerindeki yazıcıyı seçmelisiniz).

Ağ üzerinden yazıcı kurmak için:
1. adımda yazıcılar klasörünü açıp yazıcı ekleye tıklayacaksınız
2. adımda yazıcı ekleme sihirbazı açılacak ileri'ye tıklayacaksınız
3. adımda Ağ yazıcısı ya da başka bir bilgisayara bağlı yazıcı'yı seçip ileri'ye tıklayacaksınız
4. adımda Yazıcı için gözat'ı seçip ileriye tıklayacaksınız
5. adımda Microsoft Windows Ağı/Workgroup/Neptun/HP LaserJet 6P'yi seçeceksin (Sizde Workgroup başka adlandırılmışsa -örneğin EV_AĞI- onu seçeceksiniz, Neptun yerine de diğer bilgisayarın ağ üzerindeki adını ve en son paylaşıma açtığınız Yazıcının adı ne ise onu seçeceksiniz)


1. Adım:


2. Adım:


3. Adım:


4. Adım:


5. Adım:
 

0 yorum:

Yorum Gönder