Sitene Ekle Laptop ve Masaüstü Bilgisayarınıza Gelen Windows 10 ~ Elektra Destek,Satış Marmaris, Bodrum

Laptop ve Masaüstü Bilgisayarınıza Gelen Windows 10



  Bu aralar bilgisayar kullanıcılarının hepsinin sağ alt taraftaki saatin yanına küçük bir kareden ibaret olan şekliyle Windows 10 güncellemesi adı altında fakat aslında tamamıyla yeni bir işletim sistemi betası olan Windows 10 işletim sistemi gelmiştir. Devamlı size güncelleyelim mi , güncellemek için bir zaman oluşturun gibi sorular sorarak taciz eden bu işletim sistemi , eğer sizi kandırabilirse bütün dosyalarınızı silerek, size kullanılması oldukça karmaşık olan bir sisteme geçişinizi sağlamaktadır. Sanki bir android işletim sistemine benzeyen windows 10 'a ben geçmemiş olmama rağmen çeşitli müşterilerimde denk geldim. Ve inanın kullanımı oldukça karmaşık bir işletim sistemi yapmışlar. Sanırım bunu yaparken akıllarındaki soru ; biz windows 8 i yaparken kullanıcıların aklını karıştırdık , öyle birşey yapalım ki neye uğradıklarını şaşırsınlar gibi birşeydi. Sorun değil. Windows 8 de olduğu gibi Windows 10 da da müşterilerimin Windows 7 ye geçmek istemelerinden bana para kazandırdı. Aklınızda bulunsun. Her ne kadar çok zenginde olsa, Bill amca hiç bir zaman bir işletim sistemini bedava ya verecek kadar zengin değildir. Bunu bedava vermelerinin sebebi kullanıcıların kullanmasıyla ve zamanla olabilecek hata ve sorunları öğrenmeye çalışmalarıdır. Eğer sizde Win 7  geçip rahat etmek istiyorsanız sitemde daha önce başlık ile anlattığım Usb Bellek ile Bilgisayara Format Atma konulu başlıktan destek alabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder